22 • 10 • 2012

AICINĀM JAUNIEŠUS RADĪT REKLĀMU AKTĪVAI ATPŪTAI MEŽĀ

Jau vairākus gadus AS „Latvijas valsts meži” sadarbojoties ar SIA Euro AWK un JA-YE Latvija jauniešiem piedāvā radīt ideju vides reklāmas plakātam par kādu sociāli svarīgu tēmu. Šogad 10. – 12. klašu skolēniem tiek dots uzdevums radīt vides reklāmas plakātu un saukli, kas popularizētu aktīvu atpūtu Latvijas valsts mežos. Labākais sociālās reklāmas darbs tiks izvietots Latvijas pilsētas vides stendos jau nākamā gada pavasarī.

Aicinām jauniešus būt aktīviem, radošiem un nebaidīties pat no pārgalvīgākajām idejām! Veidot reklāmas, kuras rosinātu arī pašus jauniešus doties mežā!
Šogad konkursā „Cita Holivuda” pavisam tiek piedāvāti 6 reklāmas uzdevumi, kurus skolēni aicināti iesūtīt no 2012. gada 1. novembra līdz 2013. gada 1. martam. Konkursa mērķis ir iemācīties pielietot vispāratzītus mārketinga modeļus un tirgus izpētes metodes uzņēmuma darbības analīzē, veidojot radošas reklāmas konkrētam uzņēmumam. Ar radošo reklāmu konkursa uzdevumiem var iepazīties mājas lapā www.jal.lv . Konkursa noslēguma ceremonija norisināsies maijā, JA-YE Latvija Jauno izņēmēju dienās, Ķīpsalā.

 

Iepriekšējā mācību gadā konkursam „Cita Holivuda” kopumā tika iesniegti vairāk kā 300 darbi, veltīti tieši  AS „Latvijas valsts meži” un partneru piedāvātajam sociālās reklāmas uzdevumam – Mežs Cilvēkiem. „Mežs ir galvenais dabas resurss, kurš cilvēkam nepieciešams ik dienas. Mežs mūs balsta ik dienas, jo apgādā mūs ar skābekli, kokmateriālu un pārtiku. Nebūtu meža, nebūtu cilvēka. Mežs var iztikt bez cilvēkiem, bet tas mums neliedz mežam palīdzēt, pateikt padies par to, ka viņš mums ir. Tāpēc arī cilvēks balsta mežu. Mēs balstām mežu, mežs balsta mūs!” tā par savu izveidoto reklāmu stāsta Artūrs Grugulis no Limbažu 3. vidusskolas 11. a klases.
                                     
JAL izpilddirektors, Jānis Krievāns: „Ieguvējs no reklāmas konkursa ir ikviens. Jauniešiem dalība projektā dod lielisku iespēju iejusties reklāmas veidotāja lomā, veicināt praktiskās iemaņas reklāmas veidošanā, kā arī attīstīt radošo domāšanu. Konkursa noslēgumu organizēsim reizē ar „Jauno uzņēmēju dienām”, kas būs nebijis pasākuma Baltijas mērogā un ikvienam skolēnam būs iespēja arī redzēt jauno uzņēmēju idejas. Savukārt, uzņēmumiem dalība projektā dod iespēju izzināt, kā viņu klienti vērtē uzņēmuma brendu, produkciju vai pakalpojumus. Uzņēmumi iegūst arī daudz radošu ideju, kas izmantojami brenda, produkcijas vai pakalpojuma atpazīstamības veicināšanā!

 

Informāciju sagatavoja:

Anda Sproģe
AS „Latvijas valsts meži” // Komunikācijas projektu vadītāja
E-pasts: Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.

 _Cita_Holivuda_Nolikums.doc