07 • 02 • 2011

„Pinokio grib brālīti” – izmantot koksni aicina skolnieces plakāts

Pavasarī vides stendos visā Latvijā  būs redzams Kuldīgas Centra vidusskolas 12. klases skolnieces Annas Stepenas radītais plakāts „Pinokio grib brālīti – ņem koku un radi!”, kurš tika atzīts par labāko AS „Latvijas valsts meži”, SEB bankas, Clear Channel Latvija un biedrības Junior Achievement-Latvija sociālās kampaņas uzdevumam radošo reklāmu konkursa „Cita Holivuda” ietvaros.

Biedrības Junior Achievement-Latvija rīkotais reklāmu konkurss „Cita Holivuda” notika jau trīspadsmito reizi. Šogad skolēniem tika piedāvāti 10 reklāmas uzdevumi, kuriem kopumā tika iesniegti 932 darbi no 70 Latvijas skolām. Sociālās reklāmas uzdevums bija radīt vides reklāmas plakātu un saukli, kurš popularizētu ideju, ka koksne ir vienīgais mūsu planētas resurss, kuru varam atjaunot un „ražot” paši.

Tomass Kotovičs, AS „Latvijas valsts meži” Komunikācijas daļas vadītājs atzīst: „Šogad izvērtēt darbus un noteikt vienu labāko nebija viegli, jo uzdevums vizuāli un saprotami attēlot koksni kā vienu no retajiem zemeslodes atjaunojamiem resursiem ir visai sarežģīts. Uzvarētājai Annai Stepenai savā darbā izdevies apvienot vienkāršību ar humoru un, galvenais, radoši vēstīt uzdevuma ideju.” Atzinības balva tika pasniegta arī pērnā gada uzvarētājai Elīnai Kļaveniecei.

Kuldīdzniece, konkursa uzvarētāja Anna Stepena stāsta : „Uzvara bija ļoti liels pārsteigums un gandarījums. Šī doma varēja ienāk prātā jebkuram. Idejas ir mums visapkārt – tās vajag saskatīt, uzdrīkstēties un realizēt.”

Kuldīgas Centra vidusskolas 12.klases skolniece Anna Stepena

Junior Achievement-Latvija izpilddirektore Jana Jakovļeva: "Esmu patiesi gandarīta par uzņēmumu interesi sniegt ieguldījumu jauniešu radošās domāšanas un praktisko iemaņu attīstīšanā. Šogad jauniešiem bija iespēja izstrādāt desmit reklāmas uzdevumus, tādējādi izzinot dažādu nozaru īpatnības un piedāvāt savu radošo risinājumu attiecīgās jomas pilnveidošanā. Šāds radošo ideju konkurss veicina skolēnu gatavību pieņemt un īstenot sociāli atbildīgus lēmumus.”

Konkursa „Cita Holivuda” mērķis ir iemācīties pielietot vispāratzītus mārketinga modeļus un tirgus izpētes metodes uzņēmuma darbības analīzē, veidojot radošas reklāmas konkrētam uzņēmumam. Reklāmas uzdevumus šogad piedāvāja 1188; Multikino; Fantasy Park; Žurnāls „Kapitāls”; Eiropas Hitu Radio; Biedrība „Radošuma pils”; Coca-Cola Hellenic Latvia; Rīgas Starptautiskā Ekonomikas un biznesa administrācijas augstskola;  a/s „Latvijas Valsts Meži” sadarbībā ar SEB banku un Clear Channel Latvia.

Informāciju sagatavoja:

Inga Pētersone,

LVM Komunikācijas projektu  vadītāja,

Tālr. 67805432