06 • 04 • 2009

LVM kampaņa saņem Baltijas sabiedrisko attiecību gada balvu

2009. gada 2. aprīlī  tika pasniegtas Baltijas sabiedrisko attiecību gada balvas (Baltic PR Awards). Nominācijā „Korporatīvā atbildība” pirmo vietu ieguva AS „Latvijas valsts meži” (LVM) kampaņa „Nemēslo mežā, par cūku pārvērtīsies!”.

Prestižajā konkursā bija pieteikti 97 sabiedrisko attiecību projekti no visām trim Baltijas valstīm. Starptautiska žūrija no tiem izvēlējās 30 finālistus, kas uzstājās ar prezentācijām finālistu noklausīšanās laikā 1. aprīlī.

 

Projekta „Nemēslo mežā, par cūku pārvērtīsies!” ietvaros LVM konkursam iesniedza pagājušā gada kampaņu par PET pudeļu depozītsistēmas ieviešanu Latvijā, kuras galvenās aktivitātes bija Cūkmena Vislatvijas tūre, iedzīvotāju parakstu vākšana par sistēmas ieviešanu, Zaļās sadaļas un Cūkmena fanu kluba izveide portālā www.draugiem.lv. Projekta prezentācijas laikā Rīgas Ekonomikas augstskolas Sorosa zālē negaidīti parādījās arī pats Cūkmens, kurš skaidroja starptautiskajai žūrijai, ka esot pēkšņi uztrūcies no miega, ieraugot plastmasas pudeļu kalnus mežā, kas parādījušies, pavasara saulei nokausējot sniegu.

 

2. aprīļa pēcpusdienā notika apbalvošanas ceremonija. Žūrijas priekšsēdētājs, Starptautiskās Sabiedrisko attiecību asociācijas (IPRA) valdes loceklis Ričards Linnings teica: „Pēdējos gados visā Eiropā samazinās patiesi radošu risinājumu daudzums sabiedriskajās attiecībās, tā vietā bieži ir projekti, kas vērsti vairāk uz publicitātes apjomu, nevis uz novatoriskiem risinājumiem un reāli vērtīgu rezultātu klientam, tāpēc arī vērtēšanas procesā žūrija vērtēja radošumu un novatoriskas pieejas.”

 

Mūsu projektam „Nemēslo mežā, par cūku pārvērtīsies!” acīmredzot bija šīs iezīmes, jo nominācijā „Korporatīvā atbildība” žūrija piešķīra pirmo vietu, kas ir liels ne tikai projekta radošās komandas, bet visa mūsu uzņēmuma panākums.

 

 

Tomass Kotovičs,

LVM Komunikācijas daļas vadītājs