untitled copy copy copy

Latvijas olimpiskā komiteja piedāvā ikvienam idejas sportiskiem vingrinājumiem dabā:

  1. OLIMPISKĀ IESILDĪŠANĀS - rokas sānos, kājas plecu platumā, pieliekšanās uz vienu un otru sānu, izpilda individuāli līdz 30x;
  2. VERTIKĀLAIS SPĒKAVĪRS - piepumpēties pret koku (stāvot kājās), izpilda individuāli līdz 20x;
  3. OLIMPISKIE PIETUPIENI - veikt pietupienus, izpilda individuāli līdz 20x;
  4. CAUR SIDRABA MEŽU SKRĒJU - apskriet apkārt 7 kokiem, izpilda individuāli;
  5. MEŽA BALSTS - atspiesties ar muguru pret koku un sēdēt pietupienā, kāju pozīcija 90 grādu leņķī, izpilda individuāli līdz 1 min.;
  6. OLIMPISKAIS ĶĒRIENS - mežā atrast kādu čiekuru vai ozolzīli un pamest gaisā. Tad jāsasit plaukstas divas vai trīs reizes un jānoķer priekšmets, veic individuāli līdz 10x;
  7. KARSTAIS ČIEKURS – spēle “karstais kartupelis”, bet ar čiekuru/zīli/akmeni, kas atrodams mežā - sastājas nelielā aplī, mētājot pa apli ir jāspēlē, ja grib papildus sportisku izaicinājumu, spēlē stāvot nelielā pietupienā,  izpilda pāros vai nelielā grupā;
  8. VEIKLAIS AUGSTSOLIS - skriet ar augstu paceltiem ceļiem (turp un atpakaļ), izpilda individuāli, līdz 15m;
  9. OLIMPIEŠA LĪDZSVARS - noturēt līdzsvaru uz nokrituša koka stumbra, stāvot kājās, veic individuāli līdz 1 min.;
  10. MEŽA JOGA – koka poza - stāvi ar rokām gar sāniem, pacel labo kāju tā, lai tās pēda atspiežas pret kreisās kājas augšstilba iekšpusi. Saliec plaukstas kopā kā lūgšanā, turot pie krūtīm. Ar ieelpu iztaisnot rokas virs galvas, veic individuāli līdz 30 sek. ar katru kāju;
  11. AUGSTAIS IZKLUPIENS - izklupiena poza, viena kāja izstiepta uz aizmuguri, bet otra ieliekta tā, lai labais augšstilbs ir paralēli zemei. Pozā stāvēt ar paceltām rokām, plaukstām pavērstām vienai pret otru, veic individuāli līdz 10x ar katru kāju;
  12. OLIMPISKĀ FANU ZONA – palēkties un sasist plaukstas, izpilda individuāli līdz 10x;
  13. ZAĶU APLIS - lēkt uz abām kājām kā zaķis apkārt 3 kokiem un atpakaļ (līkločos kā čūska) /izpilda individuāli;
  14. MEŽA ZOSS PĀRGĀJIENĀ - iet zosu gājienā (ietupienā ceļos), izpilda individuāli turp un atpakaļ līdz 10m;
  15. OLIMPISKAIS LĒCIENS - atrast kokā zaru savā augumā (bet kādus 10-15 cm augstāku), veic palēcienus uz augšu, cenšoties pieskarties zara galotnei, izpilda Individuāli līdz 20x;
  16. MEŽA KROSFITS - atrast zaru, nolikt uz zemes un lekt uz sāniem (pa labi un pa kreisi, zaram pāri) turp un atpakaļ, izpilda individuāli līdz 1 min.;
  17. MEŽA DEJAS –lēkt galopa palēcienā no viena koka līdz otram, izpilda individuāli līdz 5x turp un atpakaļ;
  18. KARSTĀS OGLES –lēkt (uz vietas) uz vienas un tad uz otras kājas, izpilda individuāli līdz 1 min.;
  19. OLIMPISKAIS PAGRIEZIENS - turēt zaru izstieptu sev priekšā (rokas taisnas), stāvēt taisni un griezt ķermeņa augšdaļu pa labi un pa kreisi, izpilda individuāli līdz 1 min.;
  20. SKRIEN KĀ VĒJŠ – veiciet 10 metru sprintu (turp un atpakaļ), izpilda individuāli;
  21. MEŽA TĀLLĒKŠANA – atrast divus zarus, novietot tos 2 metru attālumā vienu no otra un lēkt līdz otram zaram, izpilda individuāli;
  22. CELMRESTLINGS – atrast celmu un uz koka nolikt elkoņus un sākt lauzties ar rokām, izpilda pāros kamēr viens uzvar.