“Latvijas valsts meži” ir pabeiguši pirmos darbus Palšu purvā. Palšu purvā izzāģēja daļu koku. Šie koki purvos parasti neaug. Tie nav vēlami arī Palšu purvā. Šādi koki tikai...
Lasīt vairākZiņas vieglaja valodā
Lunkiču purvs atrodas dabas liegumā “Paņemūnes meži”. Dabas liegums atrodas Bauskas novadā. “Latvijas valsts meži” atjaunos Lunkiču purvu. Ko darīs Lunkiču...
Lasīt vairākPalšu purvs ir īpaši aizsargājama dabas teritorija. “Latvijas valsts meži” jau šajā rudenī sāks atjaunot Palšu purvu. Par plānotajiem darbiem “Latvijas valsts meži” stāstīja...
Lasīt vairākAS “Latvijas valsts meži” jau šajā rudenī sāks atjaunot purvus. Darbi notiks vismaz astoņās vietās. Tās visas ir īpaši aizsargājamas dabas teritorijas. 16. maijā...
Lasīt vairākAS “Latvijas valsts meži” noslēdza līgumu ar Latvijas Universitāti. Universitātes pētnieki uzraudzīs piecus purvus. “Latvijas valsts meži” šos piecus purvus...
Lasīt vairāk2024. gada rudenī sākās jauns purvu atjaunošanas projekts. Projekta nosaukums ir “Purvu ekosistēmu atjaunošana īpaši aizsargājamās dabas teritorijās”. Projektu īsteno...
Lasīt vairāk