Elektroniskās izsoles
Koksnes produktu pārdošanas veids, kura ietvaros LVM noteiktā kārtībā un termiņā organizē cenu solīšanas procesu tiešsaistē (LVM tīmekļvietnē) ar augšupejošu soli ar mērķi pārdot koksnes produktu piegādes par LVM izdevīgāko cenu. Apaļo kokmateriālu pārdošana pamatā tiek plānota elektronisko izsoļu veidā
Cenu piedāvājumu izvērtēšana
Koksnes produktu pārdošanas veids, kura ietvaros notiek elektroniski iesniegtu cenu piedāvājumu apstrāde, kur matemātiskās modelēšanas rezultātā tiek veikta ekonomiskā izdevīguma un apjoma aprēķināšana. Tiek izmantots papildu apjoma pārdošanas nolūkiem vai produktu pārdošanā ar nepietiekamu pieprasījumu, kā arī situācijās, kad elektroniskās izsoles paredzami nenodrošinās optimālu pārdošanas rezultātu. Koksnes produkti var tikt pārdoti atvērtā cenu piedāvājuma veidā, kas ir pielāgots koksnes produktiem, kuru ražošanas apjomi, iznākums (atbilstība kvalitātes aprakstam) un/vai izstrādes laiks nav prognozējams (piem. oša zāģbaļķi 18cm<). Atvērtā cenu piedāvājuma spēkā esamības periodā tiek pieņemti un izvērtēti pircēju iesniegtie cenu piedāvājumi attiecībā uz katru piegādēm pieejamā apjoma daļu, pārdošanas rezultātā noslēdzot piegādes līgumus bez apjoma saistībām.
Dokumentētas sarunas
Koksnes produktu pārdošanas veids, kura ietvaros LVM un pretendents vienojas par sadarbības nosacījumiem (apjomu, cenu). Var izmantot, piemēram, maza apjoma vērtīgo produktu pārdošanai, gan produktiem ar zemu pieprasījumu vai augstu vērtības zuduma risku.
Dinamiskais cenu piedāvājums
Koksnes produktu pārdošanas veids, kura ietvaros notiek vairākkārtēja elektroniski iesniegtu cenu piedāvājumu apstrāde, ekonomiskā izdevīguma un apjoma aprēķināšana. Pircēja cenas piedāvājums nosaka līguma apjomu, konkurējot ar citu pircēju cenu piedāvājumiem. Dinamiskais cenu piedāvājums tiek izmantots pārdošanas procedūrās ar lielu iegādei piedāvāto apjomu.
Aktīvā pārdošana
Koksnes produktu pārdošanas veids, kura ietvaros tiek veikta pārdošana ar attiecīgajai (tirgus) situācijai individuāli pielāgotiem noteikumiem. Aktīvās pārdošanas procedūra var saturēt vairāku citu pārdošanas veidu komponentes, piemēram, cenu piedāvājumu izvērtēšana var tikt turpināta dokumentētu sarunu par sadarbības noteikumiem veidā. Aktīvā pārdošana tiek izmantota gadījumos, kad pārējie pārdošanas veidi nesniedz/var nesniegt vēlamo rezultātu.