24 • 11 • 2010

Skolēnus aicina piedalīties radošo reklāmu konkursā

Ar saukli "Apnicis skatīties uz svešām reklāmām?! Radi pats savu!" biznesa izglītības biedrība Junior Achievement-Latvija (JAL) izsludina radošo reklāmu konkursu "Cita Holivuda", kuras laikā 5.-12. klašu skolēniem tiek dota iespēja veidot reklāmas uzņēmumiem un organizācijām.

Jau vairākus gadus arī AS „Latvijas valsts meži”, sadarbojoties ar SEB banku, Clear Channel Latvia un JAL jauniešiem piedāvā radīt ideju vides reklāmas plakātam par kādu sociāli svarīgu tēmu. Šogad jauniešiem tiek dots uzdevums radīt vides reklāmas plakātu un saukli, kurš popularizētu ideju, ka koksne ir vienīgais mūsu planētas resurss, kuru varam atjaunot un "ražot" paši. Koksnes augšanai ir nepieciešama tikai saule, ūdens, gaiss, zeme un gādīgas mežkopja rokas, savukārt nafta, dabasgāze un citi derīgie izrakteņi ir neatjaunojams Zemes resurss, tādēļ pienāks brīdis, kad tie beigsies. Izmantojot koksni būvniecībā un enerģijas ražošanā, varam pagarināt planētas derīgo izrakteņu izmantošanas laiku  un, vēl jo svarīgāk – mazināt globālo sasilšanu. Sociālā uzdevuma nolikums atrodams ŠEIT.

 

Labākais darbs pavasarī tiks izstādīts vides reklāmas stendos visā Latvijā, uzvarētāji saņems vērtīgas balvas no AS „Latvijas valsts meži”, SEB bankas un JAL.

 

Iepriekšējā mācību gadā konkursam „Cita Holivuda” kopumā tika iesniegti 950 darbi, no kuriem 260 bija veltīti tieši  AS „Latvijas valsts meži” un partneru piedāvātajam sociālās reklāmas uzdevumam. Uzvarētājas, Iecavas vidusskolas 10.klases skolnieces Elīnas Kļavenieces radītais plakāts pavasarī un vasarā bija redzams Latvijas pilsētu vides stendos. Skolniece kā moto savam darbam bija izvēlējusies saukli "Aizbaidi smoga spoku - iestādi savu koku!".

 

                                         

Iecavas vidusskolas 10.klases skolniece Elīna Kļaveniece un viņas radītā reklāma 

 

Šogad konkursā „Cita Holivuda” pavisam tiek piedāvāti 9 reklāmas uzdevumi, kurus skolēni aicināti iesūtīt no 2010.gada 23. novembra līdz 2011.gada 17. janvārim. Konkursa mērķis ir iemācīties pielietot vispāratzītus mārketinga modeļus un tirgus izpētes metodes uzņēmuma darbības analīzē, veidojot radošas reklāmas konkrētam uzņēmumam. Ar radošo reklāmu konkursa uzdevumiem var iepazīties mājas lapās www.pirmaismiljons.lv un www.draugiem.lv/citaholivuda.  Konkursa noslēguma ceremonija notiks 2011. gada 3. februārī.

 

Informāciju sagatavoja:

Inga Pētersone,

AS „Latvijas valsts meži”

Komunikācijas projektu vadītāja,

Tālr. 67805432