24 • 03 • 2020

Izmaiņas AS “Latvijas valsts meži” klientu centru darbībā

birojs

Rūpējoties par AS “Latvijas valsts meži” (LVM) klientu, sadarbības partneru un darbinieku veselību un drošību, atbilstoši valstī izsludinātajai ārkārtas situācijai, īstenojam nepieciešamos piesardzības pasākumus. No 24. marta tiek pārtraukta apmeklētāju pieņemšana LVM klientu centrā Rīgā un reģionos, kā arī “LVM Sēklas un stādi” klientu centrā Kalsnavā. Savukārt LVM kokaudzētavās un tirdzniecības laukumos klientu apkalpošana tiek organizēta, ievērojot noteiktos paaugstinātas drošības pasākumus. Arī LVM tūrisma un atpūtas vietas ir pieejamas interesentiem, aicinot apmeklētājus ievērot valstī noteiktos ierobežojumus attiecībā uz cilvēku pārvietošanos un pulcēšanos.

Apzinoties komunikācijas izšķirošo nozīmi ārkārtas situācijā, aicinām:

  • saziņai izmantot telefonu, e-pastu, Sadarbības partneru portālu, ievērojot to, ka arī daļa LVM darbinieku strādā attālināti,
  • dokumentu apritei izmantot elektroniskos komunikācijas līdzekļus un dokumentu parakstīšanu turpmāk nodrošināt ar drošu elektronisku parakstu, tādējādi mazinot iespējamos riskus, vienlaikus, uzlabojot dokumentu aprites ātrumu.

LVM adresēto pasta sūtījumu un dokumentu saņemšana turpinās, tos var ievietot pasta kastītē pie LVM klientu centru durvīm. Gadījumos, ja nepieciešama atzīme par sūtījuma saņemšanu, lūgums, zvanīt uz klientu centra kontakttālruni.

LVM  turpina pildīt visas uzņēmuma līgumsaistības gan ar LVM klientiem attiecībā uz uzņēmuma produkcijas piegādi, gan LVM piegādātājiem un pakalpojumu sniedzējiem.

Lasīt vairāk: